"Aztán támadtak a bloggerek" - olvasható a hangzatos, igencsak bulvársajtó hangulatú mondat a Forbes magazin hasábjain.
A Kultplay honlapján (Weblabor forrásból kiindulva) találtam a "blogháborúról" szóló cikket, melyből kiderül, hogy a Forbes magazin szerint a blogok a tömegek silány szórakozásaként a lejáratás, a mocskolódás, és márkanevek ellehetetlenítésének eszközévé váltak.
Igen, a blogok kb. 80-90%-a - szememben - semmit nem ér.
Igen, a blogolás a tömegek szórakozása lett, és mint ilyen, szokás szerint meglehetősen szánalmas is.
De lehet ezt normálisan is csinálni, ugye?
A Forbes megoldást is kínál:
"Hogyan büntessük meg a bloggereket?
- Környékezd meg a vezető bloggereket és állítsd őket a Te oldaladra!
- Áraszd el őket figyelmeddel - és készpénzzel.
- Ha megtámadnak, mocskold be a támadót a téged támogató bloggerek felhasználásával.
- Kutass fel copyright szövegeket a támadó blogger oldalán, amiket tőled vett át, és pereld a blogger internetszolgáltatóját!
Magukért beszélnek e gerinctelen, bulvárlaphoz méltó ötletek.