"Kitört a blogháború"

2005. nov. 04. (péntek), 14:50, D. keze nyomán
Észosztó, Más honlapok
"Aztán támadtak a bloggerek" - olvasható a hangzatos, igencsak bulvársajtó hangulatú mondat a Forbes magazin hasábjain. A Kultplay honlapján (Weblabor forrásból kiindulva) találtam a "blogháborúról" szóló cikket, melyből kiderül, hogy a Forbes magazin szerint a blogok a tömegek silány szórakozásaként a lejáratás, a mocskolódás, és márkanevek ellehetetlenítésének eszközévé váltak. Igen, a blogok kb. 80-90%-a - szememben - semmit nem ér. Igen, a blogolás a tömegek szórakozása lett, és mint ilyen, szokás szerint meglehetősen szánalmas is. De lehet ezt normálisan is csinálni, ugye? A Forbes megoldást is kínál: "Hogyan büntessük meg a bloggereket? - Környékezd meg a vezető bloggereket és állítsd őket a Te oldaladra! - Áraszd el őket figyelmeddel - és készpénzzel. - Ha megtámadnak, mocskold be a támadót a téged támogató bloggerek felhasználásával. - Kutass fel copyright szövegeket a támadó blogger oldalán, amiket tőled vett át, és pereld a blogger internetszolgáltatóját! Magukért beszélnek e gerinctelen, bulvárlaphoz méltó ötletek.